ساندویج پانل

ساندویچ پانل نوعی از مصالح ترکیبی است که با یک لایه میانی که میتواند از فوم پلی اورتان، پشم سنگ و سایر مواد دیگر ساخته شده باشد.

ساندویج پانل

ساندویچ پانل نوعی از مصالح ترکیبی است که با یک لایه میانی که میتواند از فوم پلی اورتان، پشم سنگ و سایر مواد دیگر ساخته شده باشد.

ساندویچ پانل نوعی از مصالح ترکیبی میباشد با یک لایه میانی که میتواند از فوم پلی اورتان، پشم سنگ و سایر مواد دیگر ساخته شده باشد. ساندویچ پانل از دو طرف با لایههای فلزی مانند آلوزینک و یا گالوانیزه احاطه می‌شود. از نظر جنس لایه بیرونی می‌توان ساندویچ پانل‌ها را به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد از قبیل: یک رو ورق یک رو فویل / دو رو فویل / دو رو نایلون / یک رو ورق یک رو کاغذ . پوشش‌های فلزی مورد استفاده در ساندویچ پانل‌های تولیدی شرکت ماموت مقاومت به خوردگی و استحکام بالایی دارند. ورق آلوزینک مورد استفاده از فولاد کربنی تشکیل شده است که روی آن یک لایه پوشش آلیاژی متشکل از 55% آلومینیوم، 43% روی و 16% سیلیکون قرار دارد. عنصر آلومینیوم مقاومت به خوردگی و عنصر روی خواص ضد سایش ورق را افزایش می دهند.

بایگانی
آخرین مطالب

این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد.

اگر شما نویسنده‌ی این وبلاگ هستید، برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است.

فهرست سایر خدمات و محصولات شرکت بیان نیز به شرح زیر می‌باشد:

وبلاگ بیان، صندوق بیان (فضای اختصاصی آپلود عکس و آپلود فایل)، ابر جستجوگر سلام، موتور جستجوی ایرانی زال، سرویس ایمیل فارسی و ایمیل ایرانی، خدمات امن سازی جهت کاربران و مدیران سایت‌ها، ترویج و آموزش برنامه نویسی حرفه ای از طریق برگزاری مسابقات برنامه نویسی و ...