ساندویج پانل

ساندویچ پانل نوعی از مصالح ترکیبی است که با یک لایه میانی که میتواند از فوم پلی اورتان، پشم سنگ و سایر مواد دیگر ساخته شده باشد.

ساندویج پانل

ساندویچ پانل نوعی از مصالح ترکیبی است که با یک لایه میانی که میتواند از فوم پلی اورتان، پشم سنگ و سایر مواد دیگر ساخته شده باشد.

ساندویچ پانل نوعی از مصالح ترکیبی میباشد با یک لایه میانی که میتواند از فوم پلی اورتان، پشم سنگ و سایر مواد دیگر ساخته شده باشد. ساندویچ پانل از دو طرف با لایههای فلزی مانند آلوزینک و یا گالوانیزه احاطه می‌شود. از نظر جنس لایه بیرونی می‌توان ساندویچ پانل‌ها را به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد از قبیل: یک رو ورق یک رو فویل / دو رو فویل / دو رو نایلون / یک رو ورق یک رو کاغذ . پوشش‌های فلزی مورد استفاده در ساندویچ پانل‌های تولیدی شرکت ماموت مقاومت به خوردگی و استحکام بالایی دارند. ورق آلوزینک مورد استفاده از فولاد کربنی تشکیل شده است که روی آن یک لایه پوشش آلیاژی متشکل از 55% آلومینیوم، 43% روی و 16% سیلیکون قرار دارد. عنصر آلومینیوم مقاومت به خوردگی و عنصر روی خواص ضد سایش ورق را افزایش می دهند.

بایگانی
آخرین مطالب

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.